19 Ocak 2013 Cumartesi

Realistik Manken

Realistik Manken

Realistik mankenler son derece gerçekçi şişme bebeklerdir. Şişme bebek ile aynı kullanım amacına sahip olsalar bile, birçok değişik özellikleri vardır. Realistik, inglizcedeki "real" yani gerçek kelimesinden türemiştir. Tam dilimize çevirisi ise gerçekçi mankendir. Çünkü realistik manken, insan formuna en yakın şişme bebektir. Realistik manken dolgu malzemesi diye de adlandırılan etsi dokulara sahiptir. Kafası tamamen etsi bir madeden yapılmıştır.Şişme değildir. Gözlerini insan gözünden ayırmak neredeyse imkansızdır. Ağzı ve dudakları yumuşak silikon maddeden yapılmadır. İnsan tenine son derece yakın hissiyatta malzemeler kullanılmıştır. Göğüslere genelde silikondur. Göğüs uçları daha yumuşak malzemeden yapılmıştır. Ama asıl şaşkınlık genital bölgelerindedir. Realistik şişme bebeklerin vajinası ve anüsü inanaılmaz derecede gerçeğe yakındır. İlişkiye girilmesi çok keyiflidir. Realistik mankenlerin genital bölgelerinde titreşim cihazı da mevcuttur. Bu cihaz ile vibrasyon sağlanır. Bu vibrasyon ilişki sırasında alınan keyfi kat ve kat arttırır. Bununla yetinmeyen üreticiler, realistik mankenlere inleme özelliği de katmıştır. İlişki sırasında inleyen mankenler, sesin verdiği zevki de unutmamışlar. Yüzlerce değişik modele sahip realistik mankenleri alırken dikkatli olmak lazım. Size realistik manken yerine sıradan şişme bebek satabilirler. Bu yüzden realistik manken alırken güvenilir siteleri tercih edin. Ben aloşişmebebek adlı siteden çok güzel bir ürün aldım. Daha öceleri başka yerlerden alışveriş yapmıştım.Fakat gerçek bir realistik mankeni sadece bu siteden aldım. Victoria adlı bu ürün yukarıda saydığım her özelliğe sahip. Aldığım günden beri hiç problem yaşamadan kullanıyorum. Çok daha pahalı ürünlerde var. Fakat ben onlara ihtiyaç olduğunu sanmıyorum. Bu üründe istediğim herşey var. realistik manken almayı düşünen herkese Victoria yı öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder